Virksomhedsbesøg hos BeGreen

Kom og bliv klogere på en af fremtidens mest bæredygtige energikilder, og se hvordan en lokal solcellepark ser ud indefra.

BeGreen er en dansk soludvikler, der er etableret i 2017 som en del af Bregentved Gruppen. I november 2022 blev BeGreen opkøbt af Equinor, og i dag er de et helejet datterselskab af den norske energikæmpe. I dag udvikler og opfører de solcelleparker til produktion af certificeret grøn energi i både Danmark, Sverige og Polen.

Ved besøget vil de bl.a. vise os en af deres solcelleparker, hvor vi bliver klogere på, hvordan sådan en fungerer. Vi kommer også til at høre mere om BeGreen generelt, om deres fokus på bæredygtighed samt det seneste nye om Energipark Næstved.

Der vil til arrangementet blive serveret lidt tapas samt koldt at drikke.

På virksomhedsbesøget er det obligatorisk at bære sikkerhedsudstyr bestående af hjelm, vest og sikkerhedssko. Har du egen sikkerhedsudstyr må du meget gerne medbringe det, ellers kan du låne af BeGreen.

Se den officielle indbydelse her.

Tid og sted

Arrangementet afholdes onsdag 1. oktober 2024, kl. 13.40 og mødestedet er på P-pladsen, Næstved Storcenter, ved stor pylon ud mod Holsted Alle, 4700 Næstved.
Her er der afgang med bus kl. 13.50.

• Afgang fra Næstved Storcenter kl. 13.50
  • Besøg i Solcellepark ved Freerslev, Køgevej 59A, 4690 Haslev
  • Transport fra Freerslev til BeGreens kontor, Koldinghus Alle 1C, 4690 Haslev
  • Oplæg om Energipark Næstved, Myles Oelofse, Vice President of ESG og Jacob Simonsen, CFO

Der vil blive serveret lidt koldt at drikke samt sandwich.

Tilmelding

Det er gratis at deltage i arrangementet, men der opkræves et 'no show' gebyr på kr. 200,- hvis man er tilmeldt og udebliver.

Sidste frist for tilmelding er 24. september.