• Sommerhilsen
  • Erhvervsprisen 2024
  • Tværmotorvej på Politisk dialogmøde

Sommerhilsen

Her ved udgangen af juni 2024, vil vi ønske dig og dine medarbejdere en dejlig sommer og en velfortjent ferie.
Vi håber for alle, at der bliver tid til at lade op og nyde ferien med familie og venner, som der måske ikke altid er tid nok til i den travle hverdag.

Tak for din opbakning i første halvår til foreningen og vores aktiviteter. Vi kan helt klart mærke, at der er travlhed rundt omkring i virksomhederne i Næstved Kommune.
Det kan selvfølgelig også smitte af på, hvad der er af tid til at deltage i vores arrangementer mv.
Vi er derfor rigtig glade for at blive prioriteret.

Efter sommerferien afholder vi igen forskellige arrangementer, hvor vi ser frem til at være sammen med mange af jer.

Rigtig god sommer og ferie.

Virksomhedscrawl 2024

Den 29. august inviterer vi til den årlige virksomhedscrawl, som i år fokuserer på virksomhederne omkring Næstved havn. Vi skal både besøge en iværksættervirksomhed kendt fra Den store bagedyst, høre om Næstved havn samt det at være en stor virksomhed, der er afhængig af havnen. Derudover skal vi besøge en detailbutik hvorefter vi slutter af hos en kulturel virksomhed.

Vi har derfor lagt op til en spændende eftermiddag og aften, hvor vi samtidig får en skøn gåtur, da alle virksomhederne er placeret omkring havnen.

Se programmet og tilmeld dig her.

Erhvervspris 2024

Den 24. september uddeler vi i samarbejde med Sydbank, den årlige erhvervspris.

Hvert år hylder vi nemlig en lokal virksomhed, som bl.a. har udmærket sig inden for innovation, vækst, eksport, investering eller medarbejderudvikling.

Du kan samme aften høre Jens Romundstad, kendt som Biker-Jens fra Robinson Ekspeditionen, holde sit foredrag ”Den lige vej”. Efter Jens blev kendt fra Robinson ekspeditionen, har han haft direktørposter i Solartag og Coop. Fortællingen bliver spændende og tankevækkende, så husk at få sat et kryds i din kalender.

Tværmotorvejen på Politisk dialogmøde

Næstved Erhvervsforening er som bekendt gået aktivt ind i arbejdet for at få Den sjællandske Tværmotorvej fra Rønnede via Næstved til Slagelse og Kalundborg. Derfor er vi også repræsenteret i bestyrelsen i ”Foreningen til fremme af den sjællandske tværmotorvej – Rute 22”.

Mærkesagen er vigtig, hvilket også vil blive bemærket på dette års Politiske dialogmøde som afholdes i efteråret.

Næstved Erhvervsforening arbejder på at få samlet lokale politikere og landspolitikere, som skal være med til at bære projektet igennem.
Så snart datoen kommer på endeligt plads, informerer vi selvfølgelig her via nyhedsbrevet.

Du kan læse mere om Tværmotorvejen her, hvor du også har mulighed for at støtte foreningen med et medlemskab.